Storytelling וכתיבה שיווקית

חיים ומוות ביד הלשון? אנחנו הולכים על חיים, ובגדול!

מה הופך כתיבה שיווקית לאפקטיבית? מה יוצר קופירייטינג חכם? במילה אחת - הסיפור. כי אם התוכן הוא המלך - הסיפור הוא הלב שלו! הסיפור הוא האופן שבו אנו מנגישים את התוכן שלנו – בע"פ, בכתב, בסרטון, בתמונה, במצגת ובכל נקודות הממשק שלנו עם קהלי היעד. כך שלא משנה אם זה אתר האינטרנט שלכם, הנאום או ההרצאה שלכם באירוע הקרוב,  הפלאייר השיווקי או הברכה שתרצו לשלוח לללקוחות/לעובדים לרגל החג – כל אלה מחייבים כתיבת תוכן ברמה גבוהה, שתגרום לטקסט לבלוט ולרתק את הקהל. אז נכון, אפשר פשוט "לומר את הדברים" – אבל הרבה יותר מעניין והרבה הרבה יותר אפקטיבי, לומר את הדברים נכון (אולי זו הסיבה שאתם קוראים את 60 המילים הללו ולא דפדפתם מיד לדף הדוגמאות...)

תהליך העבודה

כל טקסט טוב מתחיל בתחקיר ולמידה - הבנת הלקוח, הבנת הצורך והמסר, הבנת קהל היעד ואופיו, ולא פחות חשוב - הבנת המדיה שבה אנחנו פועלים. לאחר מכן נצא למסע של מילים ואותיות - שבו נזקק את העובדות, הנתונים, המידע וחומר הגלם לכדי סיפור המייצר קשב, יוצר קשר ומביא למעורבות של הקהל. לפעמים זה יהיה קצר (בול בפוני), לפעמים נהפוך שוב ושוב בחומרים כדי ללמוד עוד ניואנס ועוד נקודה שאסור לפספס. אבל בסופו של התהליך תקבלו את התוכן שלכם בצורה הכי מעניינת שאפשר. וזו כל החוכמה. 

כל הפתרונות במקום אחד:

אינטרנט ודיגיטל

תקשורת ארגונית

תסריטים

שיווק ופרסום

קידום חוויתי

הדרכה

צרו קשר עוד היום ותנו לנו ליצור את ה-ShowTime הפרטי שלכם!

אנא הזן הודעה.